Sala konferencyjna
Szanowni Państwo,
W związku z zaistniałą sytuacją epidemiczną wszystkie osoby zainteresowane wynajmem sal konferencyjnych informujemy o konieczności przestrzegania wytycznych dla organizatorów spotkań biznesowych, szkoleń, konferencji i kongresów w trakcie epidemii SARS-CoV-2 (https://www.gov.pl/web/rozwoj/spotkania-biznesowe-szkolenia-konferencje-i-kongresy) autorstwa Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz Ministerstwa Rozwoju.
Organizatorów spotkań uprzejmie prosimy o wyrozumiałość i stosowanie się do zasad.
20 miejsc siedzących
120 zł/60 minut*
* dla firm korzystających z usługi Wirtualne Biuro, Projekty Biznesowe: rabat na wynajem sal 50%
Dla firm i osób korzystających z usług PNT:
wyposażenie
Projektor multimedialny
Nagłośnienie
Wzmacniacz
Ekran sterowany elektrycznie
cena brutto
50 zł/60 minut
Preinkubacja,
Inkubacja,
Najem lokali
Rezerwacja sali konferencyjnej 2.02
Informacje dot. najmu
Rezerwacja Sal odbywa się:
a) za pośrednictwem systemu rezerwacji dostępnego na stronie internetowej www.pnt.opole.pl/rezerwacja-sal;
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez przesłanie wypełnionego Formularza Rezerwacji Sal na adres rezerwacja_sal@pnt.opole.pl;
c) osobiście w biurze PNT w Opolu (p. 2.14 ),
d) telefonicznie: 77/ 443-89-25.
2.Rezerwacje dokonywane drogą elektroniczną przyjmowane są 24h na dobę, zaś weryfikowane i wprowadzane do terminarza w godzinach pracy biura PNT w Opolu czyli w godzinach 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku.
3. Bezkosztowe anulowanie rezerwacji może nastąpić nie później niż 1 godzinę przed planowaną datą organizacji Wydarzenia.
4.Zmiana czasu trwania rezerwacji ( skrócenie ) winna być zgłoszona osobiście w pokoju 2.14 niezwłocznie po jej zakończeniu. W przypadku jej nie zgłoszenia opłata zostanie naliczona jak za pierwotną rezerwację.
5.W sali konferencyjnej 2.02 istnieje możliwość bezprzewodowego wyświetlenia prezentacji. Program oraz instrukcja znajduje się pod linkiem. ( Pobierz program wraz z instrukcją )
6.Wynajmujący po zakończonym wynajmie winien wyłączyć wszystkie użyte sprzęty ( rzutnik, klimatyzacja itp... )
7.Regulamin rezerwacji i wynajmu sal.
8.Cennik.
9.Formularz rezerwacji sal.